CURRICULUMA. HEZIBERRI 2020
Gaurko Didaktika Orokorreko
klasean Oinarrizko Hezkuntzako Curriculuma aztertzen egon gara.
ESTEKA:
Heziberri 2020 den honetan
agertzen diren edukiak behatzerakoan hainbat geldera erantzunten dituela ikusi
dugu. Hauek dira Euskal Curriculumak erantzuten dituen galderak:
ZERTARAKO IKASI? (117 - 278.orr.)
1. Oinarrizko hezkuntzako helburuak
2. Oinarrizko zehar konpetentziak (5)
- Hitzezko eta hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia
- Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia
- Elkarbizitzarako konpetentzia
- Ekimenerako eta espiritu ekintzailerako konpetentzia
- Norbera izaten ikasteko konpetentzia
3. Disziplina barneko konpetentziak (7)
ZERTARAKO IKASI? (117 - 278.orr.)
1. Oinarrizko hezkuntzako helburuak
2. Oinarrizko zehar konpetentziak (5)
- Hitzezko eta hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia
- Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia
- Elkarbizitzarako konpetentzia
- Ekimenerako eta espiritu ekintzailerako konpetentzia
- Norbera izaten ikasteko konpetentzia
3. Disziplina barneko konpetentziak (7)
- Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
- Matematikarako konpetentzia
- Zientziarako konpetentzia
- Teknologiarako konpetentzia
- Konpetentzia sozial eta zibikoa
- Arterako konpetentzia
- Konpetentzia motorra
- Matematikarako konpetentzia
- Zientziarako konpetentzia
- Teknologiarako konpetentzia
- Konpetentzia sozial eta zibikoa
- Arterako konpetentzia
- Konpetentzia motorra
ZER IKASI? (117.orr.)
Edukiak 1. eta 2. zikloetan bereiztuta egongo dira.
NOLA IKASI? (112.orr.)
Metodologia
ezberdinen erabilpena
ZERTARAKO IKASI?
ZERTARAKO IKASI?
NOIZ IKASI?
Ziklo
eta mailen arteko banaketa egiten da.
NOR?
Hezkuntza edo ikaskuntzaren testuinguruari erreparatuz
familia, ikasle zein irakasle eta gizarte osoaren parte hartzea azaltzen da.
EBALUAZIOA
- ZER EBALUATU?
- Zehar konpetentziak
- Disziplina barneko konpetentziak
- ZEREN BITARTEZ EBALUATU?
- Ebaluazio irizpidea
- Lorpen adierazleak
- NOIZ EBALUATU? ( 114 -115.or.)
1. Hasierako ebaluazioa edo diagnostikoa
2. Prozesuaren ebaluazioa edo ebaluazio hezigarria, formatiboa
3. Amaierako ebaluzaioa edo ebaluazio batutzailea
- NOLA EBALUATU? (115.orr.)
- Ebaluazio autentikoa: egoera errealetan oinarritua
- Testuinguruan errotutako ikaskuntza: inguruko faktoreetan oinarritua
EBALUAZIOA
- ZER EBALUATU?
- Zehar konpetentziak
- Disziplina barneko konpetentziak
- ZEREN BITARTEZ EBALUATU?
- Ebaluazio irizpidea
- Lorpen adierazleak
- NOIZ EBALUATU? ( 114 -115.or.)
1. Hasierako ebaluazioa edo diagnostikoa
2. Prozesuaren ebaluazioa edo ebaluazio hezigarria, formatiboa
3. Amaierako ebaluzaioa edo ebaluazio batutzailea
- NOLA EBALUATU? (115.orr.)
- Ebaluazio autentikoa: egoera errealetan oinarritua
- Testuinguruan errotutako ikaskuntza: inguruko faktoreetan oinarritua
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina